Elektronický komunikačný portál (EKP) je určený pre registrovaných zákazníkov na
komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s.
EKP umožňuje:
- vkladanie dokumentov podpísaných elektronickým podpisom do interných systémov Slovenskej
pošty, a. s.
- preberanie výstupných dokumentov zo spracovania z interných systémov Slovenskej
pošty, a. s.
Pre komunikáciu s EKP je potrebné sa
zaregistrovať
a nainštalovať aplikáciu externý klient.
- Externý klient pre vytváranie, podaj a preberanie súborov poštových poukazov kliknite
TU
- Externý klient pre podaj a preberanie súborov elektronických podacích hárkov a preberanie eReportov o stave zásielok kliknite
TU
V prípade, že Vašu žiadosť o registráciu budete chcieť podpísať elektronickým podpisom a nemáte ešte nainštalované príslušnú aplikáciu pre podpisovanie,
pre spustenie inštalácie kliknite
TU
Pre zmenu údajov osôb, údajov organizácie a osobných nastavení je potrebné sa najskôr prihlásiť a následne vybrať niektorú z položiek nižšie.
Pre zmenu údajov osôb komunikujúcich prostredníctvom EKP kliknite na
Zmena údajov osôb
Pre zmenu údajov organizácie kliknite na
Zmena údajov organizácie
Pre zmenu údajov viažucich sa k Vašej osobe, priradenie alebo zmenu certifikátu a zmenu hesla kliknite na
Zmena osobných nastavení
Príručka pre užívateľov
Podmienky pre poskytovanie služieb cez EKP
eReklamačný list
Vrátenie tovaru